Attester

Ikke bare ta vårt ord for det

Med mange års fortreffelighet innen laserutstyr og relatert service, har THUNDER LASER mottatt mange positive tilbakemeldinger. Kom og hør hva kundene våre har å si om oss.

Thunder opplever rask vekst i en kaotisk tid i historien. Avsendere er overveldet av covid-kaos og fraktproblemer oppstår overalt. Det er ikke bare et problem med lasermaskinen. Frakt er et problem over hele verden. Leveringen var vanskelig, men HELT ute av Thunders kontroll. Min personlige erfaring med å motta maskinen min var i beste fall røff, men produktet Thunder lager er fenomenalt.
Scott Pratt
STATE PRIDE-BUTIKK Eier
Jeg har sett mange innlegg om å bytte fra en Glowforge, og jeg tenkte jeg skulle skrive en rask oversikt over mine erfaringer. Jeg maler skilt og underviser i skiltverksteder. – Jeg løp min GF hardt i et år, og så gikk det ut som mange andre gjør. Gjorde mye research på jakt etter pålitelighet og kundeservice og kom tilbake til Thunder gang på gang. Epilog var også i tankene mine, men jeg er bare ikke der økonomisk. – Jeg har hatt min Nova 35 i omtrent en måned, og den er fantastisk. Minimal forkulling, klippetidene er fantastiske, når innstillingene en slått inn i kuttlinjene er så rene. – Jeg designer fortsatt i Illustrator og importerer deretter .ai-filene til Lightburn. – Jeg kuttet bjørk og MDF så jeg kan ikke snakke for akryl. Jeg har gjort noen få graveringer, og de er veldig rene og klare. – Jeg skulle ønske jeg kunne gå 2 år tilbake og klappe Glowforge-kjøpet mitt i ansiktet. De må være mer tydelige på at de er en HOBBY-maskin. – Hjelper gjerne med raske spørsmål!
Lindsey Rumancik
Sweet September Lane tilpassede skilt og workshops Bor i Richmond, Virginia, USA
Jeg er glad jeg gikk med denne Nova 51. Dette er sammenligningen mellom skjæreplassen til en glowforge og den nye skjæreplassen til Nova 51. Hvis noen er på gjerdet, er det bare å kjøpe den nye laseren slik at du har den i tide til jul. Jeg hadde en dårlig opplevelse med den første K40-laseren jeg fikk før glowforge, og jeg var virkelig bekymret for at denne også skulle ta for mye å sette opp. Det var for enkelt og allerede på linje. Støtten denne gruppen gir er utrolig. Hver gang jeg sender en melding til Brian har han også en lenke som jeg kan se eller lese. Sist, jeg har åpnet billetter på Thunder-nettstedet, og de løste problemet (ikke egentlig problemer) den dagen. Grant Burrage og Brian Keith Bell kan alle bruke dette bildet så mye du trenger.
Bruce Jackson
Jeg burde tatt Jesse Schneiders råd for tre år siden og kjøpt en Thunder fra starten... MEN JEG KJØPTE EN GLOWFORGE... Og innen 3 måneder var det klart at vi tok feil avgjørelse for virksomheten vår. Men du lærer – og vi bestilte en Nova 35! Godt… Hvis du fortsatt er på gjerdet, og surfer på denne siden og diskuterer om du skal oppgradere ... Her er historien vår – at Thunder 35 lot oss skalere så raskt at ett år senere la vi inn en bestilling på 51! Vi elsker maskinen, merket, samfunnet, og det er på grunn av det hoppet at vi nå befinner oss i syv butikker lokalt og nå starter reisen med å lete etter et kommersielt hjem for virksomheten vår. Takk til alle her for å svare på alle de dumme spørsmålene våre det siste året og bekrefte hvor bra denne avgjørelsen var!!
Kyle Moffatt
Styreleder i Canadian Mental Health Association, Regina Branch Regina, Saskatchewan, Canada